Cпецпроекти

Двох зайців одним пострілом: чому ми йдемо на Music Conference Ukraine на Atlas Weekend


0 109 0

З 12 по 14 липня 2019 у Києві відбудеться Music Conference Ukraine, що пройде у партнерстві з найбільшим фестивалем Східної Європи ATLAS WEEKEND.

На конференцію вперше приїде декілька десятків закордонних експертів музичної індустрії, пройдуть тематичні воркшопи та можна буде виграти грошовий приз на розвиток свого проекту. Вхід на конференцію вільний за умови наявності фестивального квитка, які можна придбати за посиланням або в касі клубу Atlas. Ми теж відвідаємо конференцію і розповідаємо, чому треба скласти нам компанію.

За 3 дні конференції пройде 24 (!) панельні дискусії з найрізноманітніших навколомузичних тем. Під час ознайомлення з програмою івенту може скластися враження, що якщо відвідати всі лекції, то можна у цьому ж році записати альбом та отримати Греммі. Але так як відвідати всі дискусії неможливо фізично ми обрали для себе декілька «маст візит».

Жінки в музиці. 12 липня, 16:00-16:45, Main hall

Дискусія створена за ініціативи British Council Ukraine, яке робить великий вклад у культурний розвиток України. Учасниці лекції будуть обговорювати поточну ситуацію із зайнятістю жінок в музичній індустрії, досвід розвитку їх кар’єри та труднощі, можуть при цьому виникати. Також організатори планують обговорити історії успіху та проблем у контексті гендерної рівності та осмислити саме поняття чоловiчих та жiночих професiй в iндустрii. Рекомендуємо перед лекцією ознайомитись з нашим спецпроектом, що присвячений успіхам жінок в Україні.

Музичний стрімінг. Як використати його можливості на 100%? 12 липня, 18:00-18:45, Main hall

Експерти будуть згадувати, як стрімінг змінив традиції споживання музики та обговорювати, які інструменти та підходи варто залучати при використанні стрімінгу. Звичайно, не обійдуть лектори і таку невід’ємну складову сучасного стрімінгу, як плейлисти, розмірковуючи про їх ефективність та специфіку. Модератором дискусії стане наш колега Сергій Кейн, який курує роботу стрімінг-сервісу Deezer в Україні.

Нетворкiнг сесiя. 13 липня, 14:00-14:45, Main hall

Також музикантам і звичайним відвідувачам фестивалю не варто пропускати нетворкінг сесію, де вони зможуть зустрітися із закордонними експертами. Це чудова можливість розказати про ваш проект, поставити доречні запитання та познайомитись із новими людьми. Головне правило: в учасників буде всього по 5 хвилин на спілкування з кожним з експертів.

Віддані фани: як перетворити підписників соц.мереж на справжніх прихильників? 13 липня, 16:00-16:45, Main hall

Артисти скільки завгодно можуть говорити в інтерв’ю, що не намагаються догодити прихильникам, але саме без фанатської любові їхні творіння так і можуть залишитися ніким не поміченими. А на цій дискусії експерти будуть ділитися відповідями на питання як сформувати спільноту фанів навколо свого музичного проекту та розповідати ключові онлайн-ресурси для просування музики.

Чудова можливість зрозуміти, чому твоя музика збирає так мало переглядів.

Masterskaya workshop: YUKO Case Study: розбір треку BLIAD (GRUSHKA). 13 липня, 16:45-17:30, Second hall

З лекцією виступлять Юлія Юріна та Стас Корольов (на скромну думку автора цих слів одні з найталановитіших музикантів України), артисти, саундпродюсери, резиденти лейбла Masterskaya. YUKO — гурт, що об’єднує у своїй творчості фольклор та сучасну музику.

Юлія та Стас будуть розповідати про специфіку «фітів» на прикладі свого драйвого синглу BLIAD. Відвідавши цю дискусію можна дізнатися, як написати один з кращих альбомів минулого року та використовувати свою музику для популяризації важливих меседжів.

Божевільно багаті східні ринки. 14 липня, 14:00-14:45, Main hall

Терміну «Big in Japan» вже більше, ніж 40 років, але ще не всі знають, які правила діють на музичних ринках Сходу. Учасники дискусії розкажуть про специфіку східних ринків загалом та зокрема, як локальна аудиторія реагує на закордонних виконавців. На прикладах експерти розберуть як відрізняється попит на музику в залежності від країни та шукатимуть кращу формулу для популяризації своєї творчості на сході – онлайн чи офлайн просування музики.

Західні стандарти музичної журналістики. 14 липня, 15:00-15:45, Main hall

Якщо ви не критикували сучукрмузжур, то ви не читали українських видань. Критика української музичної журналістики давно стала мемом, але чи це насправді локальна історія? Експерти лекції будуть розбиратися чи має музична журналістика базуватись на суб’єктивних поглядах та як проводити фактчекінг і не допускати кумовства. Адже часто в українських виданнях не вистачає саме якісної аналітики, яка губиться на тлі тонн одноденних прес-релізів.

Також учасники дискусію будуть перевіряти міф чи дійсно негативна рецензія – інструмент руйнації кар’єри музиканта. І, взагалі, чому люди дослухаються до муз.ЗМІ (та чи дослухаються взагалі)?

Київ – новий Голлівуд. Приїздіть до нас знімати кліпи! 14 липня, 16:00-16:45, Main hall

Українські кліпмейкери за останні роки довели свій скіл, створивши більше десятка якісних колаборацій з західними артистами першої величини. Miley Cyrus, Twenty One Pilots, Foals, Hurts чи Jorja Smith зможуть підтвердити, що в Україні можна зняти крутий кліп.

Але якщо вас цікавить не лише фінальний результат, а й відповіді на питання скільки коштує зняти кліп у Києві, яка потрібна інфраструктура та чи є вона у Києві і які компетенції мають бути в продакшена, щоб працювати із закордонними замовниками, то вам просто незаконно пропускати цю панельну дискусію.

Представники топових українських продакшнів, які працювали з вищезгаданими артистами покажуть всю підкилимну кухню, розкриють секрети як менеджери артистів обирають сценарій для кліпу і ще раз поділяться кейсами роботи.

Project Pitching: ваша стратегія за 7 хвилин. 14 липня, 17:45-18:30, Second hall

Окрім питань від гостей конференції, організатори планують і показати іноземним гостям талант українських музикантів. Так на першій подібній лекцій будь-хто може презентувати креативну ідею для промо свого нового альбому або синглу, отримати неупереджену оцінку з вуст закордонних експертів та виграти грошовий приз на розвиток свого музичного проекту.

Listening session. 14 липня, 18:00-18:45, Main hall

А ось на другій лекції іноземні експерти слухатимуть та коментуватимуть пісні українських артистів. Щоб почути професійну критику власної музики не від божевільного коментатора у фейсбуці чи друга-журналіста українського музвидання можна зареєструйтеся і відправити свою пісню на розсуд професійному іноземному жюрі за посиланням.

Крім того, на конференції будуть практичні воркшопи та прокачка музичної кар’єри на всі 360. Відвідувачі фестивалю ATLAS WEEKEND зможуть безкоштовно відвідати конференцію, але щоб взяти участь у закритих заходах, потрібно пройти реєстрацію на сайті організаторів. З повною програмою та таймінгом можна ознайомитись на сайті конференції, а також, долучившись до офіційного Facebook-івенту.

Наш YouTube-канал
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: